søndag 19. juni 2011

Takk for besøket!

Lørdag hadde vi storbesøk fra by`n :) Over 30 hageglade damer, og to menn, fra Jonsvatnet hagelag kom på hagevandring. Jeg hadde sånn prestasjonsangst! Hva skulle disse hageproffe menneskene se i min ringe hage? De måtte også gå de 700 meter fra hovedveien, for buss kommer vanskelig inn hit! Så skuffet de skulle bli!! Men så ble jeg så glad :)) Jeg vet jo at hageglade mennesker er trivelige mennesker, men disse måtte vel nesten ta kaka? Jeg så jo at de var trivelige, selv om jeg overhode ikke var i hagen sammen med dem! Og hvorfor var jeg ikke det? Forklaringen er at jeg har jo en nettbutikk og for anledningen ble jeg oppfordret til å ha åpen utstilling og salg. Det tok jo helt av og jeg ble sittende inne å ta imot penger! Trivelig at de likte det jeg har da :) Heldigvis hadde jeg gode hjelpere som hjalp til med etterfylling av varer, med kaffeservering og slikt. Tusen takk til disse også!

Jeg beklager virkelig at jeg ikke var mere tilstede under besøket, men det var lite jeg kunne gjøre med det ettersom dere var så handleglade. Tusen takk for det også :) Og så håper jeg at dere tar turen igjen en eller annen gang, uansett når det måtte være. Velkommen skal dere iallefall være.

Så dette var vår ilddåp som besøkshage!

Jeg flyttet varene ut i en halvferdig garasje, og som dere ser så tar en hva en har for å hjelpe seg :) Årsaken til at de betalte inne var at jeg ikke fikk nettdekning ute (det er jo tross alt en nettbutikk). Men så ble pågangen så stor at jeg måtte kutte ut å legge inn ordrene på nettet :)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar