torsdag 28. april 2011

Nå går jeg amok :)


Jeg har lengtet så lenge etter våren at nå føler jeg at jeg går amok :) Fra en dag til en annen har vi sett hvordan naturen har blitt grønnere og har fått noen andre fargeklatter! Dagen i går ble en prøvelse!! Jeg flyr rundt som en tornado og vil ordne opp overalt. Jeg luker ugress, beskjærer, gjødsler, vanner og mye, mye mer. Som om det gjelder livet! Og glemmer helt at dette er noe som kroppen min egentlig ikke tåler. Ryggen verker og når jeg setter meg ned for å hvile den, rekker jeg akkkurat å høre den vakre fuglesangen før jeg spretter opp og styrer på igjen.

Denne galskapen går nok over. Men jeg er bare så lykkelig over endelig å få kjenne sola varme, til å trimme kroppen med hagearbeid og høre naturen våkne til liv igjen, etter en laaaaannnnng vinter :))) Og jeg skal nok sørge for å nyte alt dette etterhvert. Vær sikker!

3 kommentarer:

  1. Takk for hilsen på bloggen min, jeg er usikker om jeg svarer deg på rette, men legger denne som følger!
    Ja, vi er overivrige om våren. Jeg skal ha eksamen neste uke og har gitt meg selv restriksjoner på for mye hagejobb før den er over....gleder meg så til å få røska opp og gjort litt fysisk arbeid. Ikke ta deg for hardt ut...hagesesongen er enda ny:-)

    ha en fin fin dag

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen hos meg.
    Kjenner meg igjen ja, vil jo så gjerne gjøre alt på en gang og glemmer at det er bedre å ta litt om gangen.
    Men det blir kanskje slik når en er litt hagegal da?
    Ønsker deg fine dager i hagen!
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Skjønner godt du går amokk, føler det likedann, æ rusler rundt i hagen om morgenen , for å se etter nye forandringer, tusler inn i drivhuset og steller med plantene der, sonn går nu dagene, fin blogg du har, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og. Lisbeth :O)

    SvarSlett